Kannatusjäseneksi
voi hakea kuka tahansa, joka haluaa tukea yhdistyksen tarkoitusta ja toimintaa, sekä hyväksyy yhdistyksen eettiset säännöt. Liittyäksesi:

1. Täytä liittymislomake alla
2. Täytä eettisen sääntöjen ja henkilötietojen tallentamisen lomake alla

Varsinaiseksi jäseneksi
hyväksymme eläintenhoitajan tai -hoidon ammattitutkinnon eläinten kouluttamisen osaamisalalla suorittaneet henkilöt. Yhdistyksen varsinaisena jäsenenä hyväksyt yhdistyksen eettiset säännöt  ja sitoudut noudattamaan näitä.

Huomaathan, että lomakkeeseen tulee lisätä liitteenä kuva  ammattitutkintotodistuksestasi.  Jäsenhakemus (varsinainen jäsen) käsitellään vasta, kun liite on toimitettu. Liittyäksesi:

1. Täytä liittymislomake alla
2. Täytä eettisen sääntöjen ja henkilötietojen tallentamisen lomake alla
3. Lisää kopio tutkintotodistuksestasi lomakkeeseen

Mikäli sinut hyväksytään varsinaiseksi jäseneksi, voit saada kouluttajatietosi näkyviin yhdistyksen julkiselle Kouluttajalistalle. Saat lisätietoja tästä jäseneksi hyväksymis -viestissä.

Kannatusjäsenestä varsinaiseksi jäseneksi?
Lähetä pyyntö jäsenyyden muuttamisesta sekä kopio tutkintotodistuksestasi osoitteeseen jasensihteeri@elaintenkouluttajat.com.

Liittymislomake

Kun olet lähettänyt jäsenhakemuksen: Täytä vielä alla oleva lomake täydentääksesi jäsenhakemuksesi!

Eettisten sääntöjen hyväksyntä

Lue yhdistyksen Eettiset säännöt tästä (avautuu uuteen ikkunaan), ja hyväksy nämä mikäli sitoudut niihin:

Henkilötietojen tallettamisen hyväksyntä

Lue yhdistyksen tietosuojaseloste tästä (avautuu uuteen ikkunaan), ja hyväksy henkilötietojesi tallentaminen yhdistyksen jäsenrekisteriin: